ПАМ'ЯТКА

Як зберегти підручники


1. При одержанні підручників у бібліотеці продивись їх. При виявленні пошкоджень повідом бібліотекаря.
2. Обгорни підручники.
3.Зроби закладки для підручників.
4.Якщо ти зіпсував чи загубив підручник, поверни до бібліотеки аналогічний чи заміни його іншою книгою.
5. Не перегинай палітурку підручника, це зменшує її міцність.
6. Не загинай кути сторінок.
7.Не роби поміток і не розмальовуй підручник.
8.Клади підручник тільки на чистий стіл.
9.Бережи підручник від сонця і від вологи.
10. Відведи вдома місце для підручників.

ПОРАДИ

бібліотекаря читачам- учням

БЕРЕЖИ КНИГУ!

1. Носи книги в папці або обгорнутими папером.

2. Вдома відведи їм визначене місце на книжковій полиці.

3. Читай книги за чистим столом і з чистими руками.

4. Перегортай сторінки книги за правий верхній куток.

5. Щоб не загубити місце в книзі, де ти закінчив читати, вклади закладку.

6. Прочитані книжки поверни до бібліотеки, їх чекають інші читачі.

7.Не перегинай книгу під час читання.

8.Якщо книга порвалась - обов'язково підклей її.

НЕ МОЖНА:

- робити записи на сторінках;

- замість закладки користуватись ручкою чи лінійкою.

Учні повинні 3-4 рази в чверть самостійно переглядати і справедливо оцінювати

своє відношення до книги.

ЗВЕРНЕННЯ КНИГИ ДО ЧИТАЧА

"Чи є у тебе бажання скористатись моїми порадами? Якщо є-пам'ятай:

бажання -велика сила: за ним ідуть дія і труд. А їх завжди супроводжують успіх і радість досягнень. Бажаю тобі успіхів, радості і досягнень".

Діти!

Коли б книга ожила і раптом заговорила, то ось що вона сказала б вам: "Будь ласка, не беріть мене брудними руками, мені соромно, якщо мене потім візьмуть інші.

Не малюйте мене пером і олівцем - це так некрасиво!

Не ставте на мене лікті і не кладіть розкритою лицем вниз.

Якщо ви закінчили читати, не робіть поміток нігтями, не загинайте ріжків сторінок, а вложіть закладку!"

Бережіть книгу!

Основні завдання і напрямки роботи шкільної бібліотеки

Виходячи із основних завдань державної програми «Освіта», Закону України «Про загальну середню освіту», Концепції громадянського виховання собистості в умовах розвитку української державності, положення про загальноосвітній заклад, Національної доктрини розвитку освіти України в 21 сторіччі, Державної програми «Вчитель», Конституції України, перед бібліотекою школи постають такі задачі:

1. Створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу нації, зокрема шляхом підвищення читацької активності, рівня культурної компетентності та заінтересованості читачів у користуванні друкованою книгою як джерелом інформації;

2. Виховання в учнів поваги до державних символів України, Конституції України, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;

3. Пошук нових форм роботи з виховання в учнів загальнолюдських цінностей, гуманізму, милосердя, духовності, естетичної, трудової, економічної культури, здорового способу життя;

4. Широка популяризація української культури, виховання мовного етикету, глибокої поваги до державної рідної мови, до національної культури і духовних надбань українського народу та інших народів та націй;

5. Використання різноманітних форм і методів краєзнавчої роботи. Виховання любові до рідного краю, пробудження інтересу до історії та сучасних проблем Харкова;

6. Інформаційне обслуговування педагогів, спрямоване на підвищення їх методичної та педагогічної майстерності;

7. Своєчасне забезпечення учнів та педагогічного колективу навчальною, художньою та методичною літературою;

8. Збереження фонду підручників, поповнення науково-методичної бази школи. Виховання бережливого ставлення до шкільних підручників. Участь у Всеукраїнській акції «Живи, книго!»;

9. Подальший розвиток інформативної функції бібліотеки як інформативно- культурного центру загальноосвітнього навчального закладу.

10.Діяльність шкільної бібліотеки щодо сприяння гуманізації і гуманітаризації навчально-виховного процесу та духовного становлення школярів.

Кiлькiсть переглядiв: 908

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.